قیمت گرمکن گازی استخر | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

قیمت گرمکن گازی استخر | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

قیمت گرمکن گازی استخر: مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع گرمکن گازی استخر را با ارزانترین قیمت در بین کارخانجات تولید کننده تا 20% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت گرمکن خورشیدی استخر- قیمت المنت استخر- قیمت هیت پمپ استخر- قیمت هیتر گازوئیلی استخر- پکیج تصفیه و گرمایش استخر- قیمت پکیج گرمایشی استخر- هیتر استخر دست دوم- قیمت هیتر جکوزیکه تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد خواهیم پرداخت.


قیمت گرمکن گازی استخر: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت گرمکن خورشیدی استخر- قیمت المنت استخر- قیمت هیت پمپ استخر- قیمت هیتر گازوئیلی استخر- پکیج تصفیه و گرمایش استخر- قیمت پکیج گرمایشی استخر- هیتر استخر دست دوم- قیمت هیتر جکوزیخواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع گرمکن گازی استخر باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

قیمت گرمکن گازی استخر- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه گرمکن گازی استخر در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت گرمکن خورشیدی استخر- قیمت المنت استخر- قیمت هیت پمپ استخر- قیمت هیتر گازوئیلی استخر- پکیج تصفیه و گرمایش استخر- قیمت پکیج گرمایشی استخر- هیتر استخر دست دوم- قیمت هیتر جکوزیبا ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از گرمکن گازی استخر را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

گرمکن گازی استخر طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید گرمکن گازی استخر لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

گرمکن استخر و جکوزی چیست

گرمکن استخر و جکوزی، همانطور که از نامش پیداست، وسیله‌ای است که از آن برای گرم کردن آب استخر و جکوزی استفاده می‌شود. این گرمکن‌ها حرارت مورد نیاز برای گرم کردن آب استخر و جکوزی را تامین می‌کنند. این گرمکن‌ها، علاوه بر انجام وظیفه اصلی خود که همان گرم کردن آب است، امکانات مختلف دیگری را نیز ارائه می‌دهند. قیمت گرمکن گازی استخر- به عنوان مثال، اغلب گرمکن‌ها مجهز به یک دماسنج حرارتی هستند که دمای آب گرم را اندازه می‌گیرد. از دیگر امکاناتی که برخی گرمکن‌ها از آن برخوردار هستند می‌توان به سنسور حساس به کم شدن آب، خاموشی اتوماتیک، خاموش شدن اتوماتیک گرمکن در هنگام واژگون شدن، و خاموشی اتوماتیک گرمکن در هنگام بالا رفتن دمای آب اشاره کرد.

گرمکن‌های استخر و جکوزی انواع مختلفی دارند که با توجه به ویژگی‌های آن‌ها و نیاز خود، می‌توان از یکی از انواع آن استفاده نمود. این انواع گرمکن عبارتند از:

گرمکن‌های برقی

گرمکن‌های گازی

گرمکن‌های خورشیدی

مزایای گرمکن برقی استخر

همانطور که گفتیم، از گرمکن استخر و جکوزی برای گرم گردن آب و ایجاد آسایش دمایی برای شناگران استفاده می‌شود. یکی از انواع گرمکن، گرمکن برقی است. قیمت گرمکن گازی استخر- این گرمکن، همانطور که از نام آن پیداست، از برق برای ایجاد گرما استفاده می‌کند. گرمکن برقی مزایایی دارد که شامل موارد زیر می‌شوند:

هزینه خرید آن پایین است.

عملکردی مستقل از دمای هوا دارد.

با محیط زیست سازگار بوده و روی آلودگی هوا تاثیری ندارد.

معایب گرمکن برقی

در کنار مزایایی که برای گرمکن برقی برشمردیم، این دستگاه معایبی نیز دارد که از این قرار است:

هزینه برق مصرفی سالیانه آن زیاد است و به همین خاطر گزینه‌ی گرانی محسوب می‌شود.

نصب آن گران است، زیرا به سیم‌کشی‌های پیچیده و مدارهای جریان با آمپراژ بالا نیاز دارد.

کم بازده است و ضریب عملکرد آن تقریبا یک می‌باشد.

قیمت گرمکن گازی استخر | 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

مزایای گرمکن گازسوز

یکی دیگر از انواع گرمکن استخر و جکوزی، گرمکن گازی یا گازسوز است. این نوع گرمکن دارای مزایای متعددی است که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

قیمت ارزانی دارد.

عملکرد مستقل از دمای هوا دارد.

آب استخر را به‌سرعت گرم می‌کند.

معایب گرمکن گازسوز

در کنار مزایایی که در بالا برشمردیم، گرمکن گازسوز دارای معایبی نیز می‌باشد که مهمترین آنها بدین شرح است:

این نوع از گرمکن استخر نسبتا گران است.

دوستدار محیط زیست نبوده و با ایجاد گازهای آلاینده باعث افزایش آلودگی هوا می‌شود.

بازدهی آن چندان بالا نیست.

مزایای گرمکن خورشیدی

نوع دیگر گرمکن استخر و جکوزی که به تدریج در حال رواج یافتن است، گرمکن خورشیدی است. قیمت گرمکن گازی استخر-  گرمکن خورشیدی دارای سلول‌هایی است که معمولا روی پشت بام و در مقابل آفتاب نصب می‌شوند انرژی مورد نیاز خود را از خورشید می‌گیرند. گرمکن خورشیدی دارای مزایای زیر است:

عملکرد آن ارزان است و هزینه ماهیانه ندارد.

پربازده است و به همراه پمپ استخر عمل می‌کند.

طول عمر بالا دارد (در حدود ۱۵ الی ۲۰ سال)

با محیط زیست سازگار بوده و آلودگی تولید نمی‌کند.

از منابع انرژی تجدیدپذیر استفاده می‌کند.

معایب گرمکن خورشیدی

برخی از ایراداتی که به گرمکن خورشیدی گرفته می‌شود بالا بودن هزینه اولیه و کند بودن سرعت گرمایش آن است:

هزینه خرید اولیه بالایی دارد.

به علت وابستگی به خورشید در طول شب و در مواقعی که هوا ابری است، عملکرد خوبی ندارد.

آب استخر را به کندی گرم می‌کند.

باعث ایجاد ناهمگونی بصری و نوعی به‌هم‌ریختگی ظاهری بر روی پشت بام یا محوطه بیرون استخر می‌شود.

 

قیمت گرمکن گازی استخر | 30درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

 

قیمت گرمکن گازی استخر- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – قیمت گرمکن گازی استخر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات قیمت گرمکن خورشیدی استخر- قیمت المنت استخر- قیمت هیت پمپ استخر- قیمت هیتر گازوئیلی استخر- پکیج تصفیه و گرمایش استخر- قیمت پکیج گرمایشی استخر- هیتر استخر دست دوم- قیمت هیتر جکوزیپرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – قیمت گرمکن گازی استخر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.